FORKLİFT OPERATÖR EHLİYETİ

ÇERKEZKÖY FORKLİFT OPERATÖR EHLİYETİ

FORKLİFT OPERATÖRÜ

Forklift kullanmak isteyen kişiler meslek yasasına göre Forklift Operatörlük belgesi almak zorundadırlar. Forklift Operatörleri arasından forklift, portif olarak da bilinir. Forklift Ehliyeti G sınıfı (Forklift Operatörlük Belgesi) olarak geçer.

FORKLİFT EĞİTİMİ NASIL ALINIR?

Forklift Operatörü, kendi başına ve belirli süre içerisinde forklift kullanarak, çeşitli yükleri emniyetli bir biçimde yükleme, boşaltma ve forkliftin bakım ve kontrolünü yapma bilgi ve becerisine sahip kaliteli fertdir. Forklift Operatör; Milli Eğitim onaylı Operatörlük Belgesine sahip olmalıdır. Forklift Operatörlük Belgesi olmayan kişi kanunl olarak forklift makinesini kullanamaz. Forklift Operatörlük Belgesi olmayan kişileri çalıştıran iş sahipleri 7/7583 Sayılı Meslek Emniyeti ve Meslek Güvenliği Tüzüğü ile 1475 Sayılı Meslek Kanunu hükümleri gereğince ceza alırlar.

KULLANDIKLARI ENERJİ ÇEŞİTLERİNE GÖRE FORKLİFT ÇEŞİTLERİ

1. Akümülatörlü (Bataryalı)

2. Benzinli

3. Diesel (Mazotlu)

4. L.P.G. (Likit Propan Gazlı)

FORKLİFT EHLİYETİ / OPERATÖRLÜK BELGESİ HİZMET BÖLGELERİMİZ;

Trakya Forklift Ehliyeti Kursu, Çorlu Forklift Ehliyeti Kursu, Çerkezköy Forklift Ehliyeti Kursu, Forklift Ehliyeti Kursu, Marmaracık Forklift Ehliyeti Kursu, Kapaklı Forklift Ehliyeti Kursu, Saray Forklift Ehliyeti Kursu, Vize Forklift Ehliyeti Kursu, Lüleburgaz Forklift Ehliyeti Kursu, Silivri Forklift Ehliyeti Kursu, Kızılpınar Forklift Ehliyeti Kursu, Veliköy Forklift Ehliyeti Kursu, Hayrabolu Forklift Ehliyeti Kursu, Velimeşe Forklift Ehliyeti Kursu, Tekirdağ Forklift Ehliyeti Kursu, Marmaraereğlisi Forklift Ehliyeti Kursu, Yeniçiftlik Forklift Ehliyeti Kursu, Babaeski Forklift Ehliyeti Kursu, Süleymanpaşa Forklift Ehliyeti Kursu, Babaeski Forklift Ehliyeti Kursu, Edirne  Forklift Ehliyeti Kursu, Lüleburgaz Forklift Ehliyeti Kursu, Büyükkarıştıran Forklift Ehliyeti Kursu, Muratlı Forklift Ehliyeti Kursu, Keşan Forklift Ehliyeti Kursu, Malkara Forklift Ehliyeti Kursu Kursu, Süloğlu Forklift Ehliyeti Kursu, Havsa Forklift Ehliyeti Kursu, Uzunköprü  Forklift Ehliyeti Kursu, Edirne Forklift Ehliyeti Kursu, Silivri Selimpaşa Forklift Ehliyeti Kursu, Enez Forklift Ehliyeti Kursu, İpsala Forklift Ehliyeti Kursu, Meriç Forklift Ehliyeti Kursu, Lalapaşa Forklift Ehliyeti Kursu, Ergene Forklift Ehliyeti Kursu, Ergene Sağlık Mahallesi Forklift Ehliyeti Kursu, Hayrabolu Forklift Ehliyeti Kursu, Şarköy Forklift Ehliyeti Kursu, Kırklareli Forklift Ehliyeti Kursu, Pınarhisar Forklift Ehliyeti Kursu, Hadımköy Forklift Ehliyeti Kursu, Çatalca Forklift Ehliyeti Kursu, Arnavutköy Forklift Ehliyeti Kursu, Sultanköy Forklift Ehliyeti Kursu, Misinli Forklift Ehliyeti Kursu, Demirköy Forklift Ehliyeti Kursu, Esenyurt Forklift Ehliyeti Kursu, Gebze Forklift Ehliyeti Kursu, Çanta Forklift Ehliyeti Kursu, Avcılar Forklift Ehliyeti Kursu, Beylikdüzü Forklift Ehliyeti Kursu, Kıyıköy Forklift Ehliyeti Kursu, İğneada Forklift Ehliyeti Kursu, Kumbağ Forklift Ehliyeti Kursu olarak Trakya'nın tüm bölgelerinde kursiyerlerimize hizmet vermekteyiz.

Src1, Src2, Src3, Src4, Src5 Tehlikeli Madde Taşımacılığı Belgesi, Tanker Taşımacılığı Belgesi, Dijital Ehliyet, Sayısal Takograf Kartı ve 69 Yaşa Kadar Src Uzatma İşlemleri yapılır.

KAYIT İÇİN HEMEN ARAYINIZ : 0 554 485 99 02

VERDİĞİMİZ İŞ MAKİNESİ OPERATÖRLÜK BELGELERİ

# Forklift Operatörlük Belgesi

# Loder (Yükleyici) Operatörlük Belgesi

# Beko Loder Operatörlük Belgesi

# Ekskavatör Operatörlük Belgesi

# Zemin Delgi ve Sondaj Operatörlük Belgesi

# Eletrikli Transpalet Operatörlük Belgesi

# Kule Vinç Operatörlük Belgesi

# Mobil Vinç Operatörlük Belgesi

# Tavan Vinci Operatörlük Belgesi

# Dozer Operatörlük Belgesi

# Silindir Operatörlük Belgesi

# Manitou Operatörlük Belgesi

# Zemin Süpürme Operatörlük Belgesi

# Greyder Operatörlük Belgesi

# Asvalt Serme Operatörlük Belgesi (Finişer)

# Asvalt Kazıma Operatörlük Belgesi (Freze)

# Personel ve Yük Yükseltici Operatörlük Belgesi (Sepetli Vinç, Manlift)

# Biçerdöver Operatörlük Belgesi

SRC5 + Tanker, Patlayıcı, Radyoaktif Taşımacılığı

VERDİĞİMİZ DİĞER BELGELER

# Psikoteknik Belgesi

# Sayısal Takograf Kartı (Dijital Ehliyet)

# 100 Ceza Puanı Belgesi

# Sapancı ve İşaretçi Eğitimi (Belgesi)

# 69 Yaşa Kadar SRC Uzatma İşlemleri

VERDİĞİMİZ ORTA DÜZEY YÖNETİCİ (ODY) / ÜST DÜZEY YÖNETİCİ (ÖDY) BELGELERİ

ODY-1 : Yurt dışı Yolcu Taşımacığı Orta Düzey Yönetici

ODY-2 : Yurt içi Yolcu Taşımacığı Orta Düzey Yönetici

ODY-3 : Yurt dışı Yük Taşımacığı Orta Düzey Yönetici

ODY-4 : Yurt  içi Yük Taşımacığı Orta Düzey Yönetici

ÜDY-1 : Yurt  dışı Yolcu Taşımacığı Üst Düzey Yönetici

ÜDY-2 : Yurt içi Yolcu Taşımacığı Üst Düzey Yönetici

ÜDY-3 : Yurt dışı Yük Taşımacığı Üst Düzey Yönetici

ÜDY-4 : Yurt içi Yük Taşımacığı Üst Düzey Yönetici

SAĞLADIĞIMIZ HİZMELERİMİZ

Tüm İş Makineleri Operatörlük Ehliyetleri (Forklift, Beko Loder, Loder, Eskavatör, Greyder, Dozer, Silindir, Mobil (Hiyap) Vinç, İşaretçi ve Sapancı Belgesi, Tavan Vinci, Kule Vinci, Elektrikli Traspalet, Terminal Çekici, Personel ve Yük Yükseltici, Manlift, Finişer, Freze, Araç Çekme ve Kurtarma, Beton Pompası, Beton Püskürtme, Beton Mikseri, Zemin, Yol Süpürme ve Temizleme Makinesi, Karla Mücadele Aracı, Kaya Kamyonu, Zemin Delgi ve Sondaj Makinesi, Vidanjör, Arazöz-İtfaiye), SRC1 Yurt dışı Yolcu Taşıma Belgesi, SRC2 Yurt içi Yolcu Taşıma Belgesi, SRC3 Yurt dışı Kargo ve Yük Taşıma Belgesi, SRC4 Yurt içi Kargo ve Yük Taşıma Belgesi, SRC5 Tehlikeli Madde Taşmacılığı Belgesi, Tanker Taşımacılığı Belgesi, Patlayıcı Maddeler Taşımacılığı Belgesi, Radyoaktif Maddeler Taşımacılığı Belgesi, Psikoteknik Belgesi, B Sınıfı Manuel ve Otomatik Ehliyet, C Sınıfı Kamyon Ehliyeti, CE Sınıfı TIR Çekici Ehliyeti, D Sınıfı Otobüs Ehliyeti, 100 Ceza Puanı Belgesi, Sayısal Takograf Kartı (Dijital Ehliyet) ve 69 yaşa kadar SRC uzatma İşlemleri yapılır.

HİZMET BÖLGELERİMİZ

Trakya Bölgesi'nin tamamında; Tekirdağ Merkez, Süleymanpaşa, Kumbağ, Çorlu, Çerkezköy, Kızılpınar, Veliköy, Velimeşe, Kapaklı, Saray, Ergene, Ergene Sağlık Mahallesi, Ulaş, Marmaracık, Muratlı, Hayrabolu, Şarköy, Marmaraereğlisi, Sultanköy, Yeniçiftlik, Kırklareli Merkez, Lüleburgaz, Büyükkarıştıran, Misinli, Babaeski, Vize, Pınarhisar, Demirköy, Kıyıköy, Edirne Merkez, Keşan, Malkara, Uzunköprü, İpsala, Süloğlu, Havsa, Enez, Meriç, Lalapaşa, Silivri, Selimpaşa, Çanta, Değirmenköy, Hadımköy ve Çatalca'da itina ile kursiyerlerimize hizmet vermekteyiz.

KARAYOLLARI TRAFİK KANUNU MD. 1’DE TANIMLANDIĞI ÜZERE;

İş Makineleri: Yol inşaat makineleri ile benzeri tarım, sanayi, bayındırlık, milli savunma ile çeşitli kuruluşların iş ve hizmetlerinde kullanılan; iş amacına göre üzerine çeşitli ekipmanlar monte edilmiş; karayolunda insan, hayvan, yük taşımasında kullanılamayan motorlu araçlardır. (Değişik: 17.10.1996-4199/1 md.)

OPERATÖR;

Kendi başına ve belirli bir süre içerisinde İş Makinesini yaptığı iş ve özelliğine uygun emniyetli ve verimli kullanan, iş makinesinin çalışma öncesi ve çalışma sonrası kontrol bakım ve ayarlarını yapma bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir.

KARAYOLLARI TRAFİK KANUNU MD 42’DE TANIMLANDIĞI ÜZERE;

İş Makinelerinin (Forklift, Beko Loder, Loder, Greyder, Dozer, Mobil Vinç vb.) sürücülerinin eğitimleri ve eğitimde başarılı olanların sertifikaları Milli Eğitim Bakanlığı, Karayolları Genel Müdürlüğü veya Makine Mühendisleri Odaları’nca, tarım sektöründe kullanılan iş makinelerinin (Biçerdöver vb.) eğitimleri ve eğitimde başarılı olanların sertifikaları ise Milli Eğitim Bakanlığı ile Tarım Bakanlığı’nca verilir. Kursların eğitim ve staj süreleri Milli Eğitim Bakanlığı’nca saptanır.

OPERATÖRLÜK BELGESİ;

Karayolları Trafik Kanununun 42. Maddesi gereğince İş Makinesi kullanıcıların Sahip olması gereken belgedir.

G SINIFI SÜRÜCÜ BELGESİ;

Yalnız İş Makinesi; Operatörlük Belgesine sahip ve karayolunda hareket edecek lastik tekerli makineleri kullanacak kişilerin almak zorunda olduğu “G” sınıfı sürücü belgesidir.

TRAKYA'NIN BÜTÜN BÖLGELERİNDE EN HIZLI İŞ MAKİNELERİ OPERATÖRLÜK EHLİYETLERİ, OTOMOBİL (MANUEL VE OTOMATİK) EHLİYETİ, KAMYON EHLİYETİ, TIR EHLİYETİ, OTOBÜS EHLİYETİ, DİJİTAL EHLİYET, SRC1, SRC2, SRC3, SRC4, SRC5 VE PSİKOTEKNİK BELGELERİNİ VEREN KURUMUZ.

TÜM TRAKYALI HEMŞEHRİLERİMİZİ MESLEK SAHİBİ YAPMAK İÇİN BEKLİYORUZ.

KAYIT İÇİN HEMEN ARAYINIZ : 0 555 485 99 02

14 Ağustos Pazar 2022 Tarihinde eklenen bu içeriğe; ÇORLU FORKLİFT EHLİYETİ OPERATÖRLÜK KURSU, ÇERKEZKÖY FORKLİFT OPERATÖRLÜK EHLİYETİ KURSU, KAPAKLI FORKLİFT EHLİYETİ OPERATÖRLÜK KURSU, KIRKLARELİ FORKLİFT EHLİYETİ OPERATÖRLÜK KURSU, EDİRNE FORKLİFT EHLİYETİ KURSU, TEKİRDAĞ FORKLİFT EHLİYETİ OPERATÖRLÜK KURSU, SİLİVRİ FORKLİFT EHLİYETİ OPERATÖRLÜK KURSU, SARAY FORKLİFT EHLİYETİ OPERATÖRLÜK KURSU, VİZE PORTİF EHLİYETİ OPERATÖRLÜK KURSU, Src1, Src2, Src3, Src4, Src5 Tehlikeli Madde Taşımacılığı Belgesi, Tanker Taşımacılığı Belgesi, Dijital Ehliyet, Sayısal Takograf Kartı ve 69 Yaşına Kadar Src Uzatma İşlemleri yapılır. Trakya Forklift Ehliyeti Kursu, Çorlu Forklift Ehliyeti Kursu, Çerkezköy Forklift Ehliyeti Kursu, Forklift Ehliyeti Kursu, Marmaracık Forklift Ehliyeti Kursu, Kapaklı Forklift Ehliyeti Kursu, Saray Forklift Ehliyeti Kursu, Vize Forklift Ehliyeti Kursu, Lüleburgaz Forklift Ehliyeti Kursu, Silivri Forklift Ehliyeti Kursu, Kızılpınar Forklift Ehliyeti Kursu, Veliköy Forklift Ehliyeti Kursu, Hayrabolu Forklift Ehliyeti Kursu, Velimeşe Forklift Ehliyeti Kursu, Tekirdağ Forklift Ehliyeti Kursu, Marmaraereğlisi Forklift Ehliyeti Kursu, Yeniçiftlik Forklift Ehliyeti Kursu., Benzer kelimelerden birini aratarak Verdiğimiz Hizmetler Alanında bulunan ÇERKEZKÖY FORKLİFT OPERATÖR EHLİYETİ Başlığını taşıyan içeriğe ulaştınız

| 2547 kez okundu |